Alla inlägg under juni 2016

Av Angelica - 17 juni 2016 07:55

Likt förbannat blev det en 3e gång som sommaren på något vis resulterar i kaos!

Som vanligt så tror och hoppas jag på det omöjliga... att en enda ynka sommar skulle kunna bli bra, tron på lugn, ro och massa kärlek!

I nuläget är jag åter igen satt på gatan med det lilla jag skrapat ihop sen sist jag blev fråntagen allt jag äger och har.

Hur i hela helvete ska jag någonsin våga skaffa mig ett hem och allt som hör därtill när resultatet alltid slutar med att jag vandrar gatorna fram och tillbaka med bara min ryggsäck innehållandes enbart det nödvändigaste???

Konstigt nog känner jag mig trygg i min situation som jag är bekant med och blivit van vid... rotlös och med min bästa vän ryggsäcken går jag vidare till nästa kapitel och nya äventyr!

Nu finns inget mer att ta ifrån mig!

 

Glad sommar

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards