Direktlänk till inlägg 3 juli 2016

Juli

Av Angelica - 3 juli 2016 06:40

I Juli är då det händer... 2 födelsedagar varav en är mindre viktig och ett årsdag sedan min pappa dog!

Min yngsta dotter fyller 3 år och jag som självaste mamman står som ett frågetecken och darrar i ett hörn! Hur ska jag göra, vad ska jag göra och vad vågar jag göra?? Förväntar mig inget annat än nobben och överklassning på hög nivå och de som spelar i samma spel har långt mycket mer erfarenhet i detta spel än mig! Saknar min jänta...saknar dom båda...finner inte ord för min saknad!

 

Åter en gång har jag iaf plockat fram överlevnadsförmågan jag alltid tror jag inte äger en gnutta av... letade lägenhet och otroligt nog skrev jag kontrakt i fredags! Min lägenhet, mitt kontrakt mitt nya hem för vilken gång i ordningen jag inte längre har koll på!

Ytterligare en gång byter jag plats på kartan (om än inte många meter) och startar om på egen hand!

Och fortfarande fri alla mina laster även om suget och känslan av att vilja ge upp är oerhört stark och ihärdig vissa dagar så tar jag mig igenom det trots allt.... ska dock inte sticka under stolen med att det faktiskt hänt att jag drinkat men det andra har jag låtit bli! Jag är mänsklig och absolut svag ibland när det kommer till att vilja fly verkligheten... det kanske inte är så konstigt när allt som hänt och som jag varit med om knackar på min dörr i samlad trupp!

 

Puls har jag och benen rör sig men hur mycket jag lever vet jag inte...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 10 september 2017 14:50

Ja...livet är så gott som normalt vad normalt nu kan tolkas som.   Lite ringrostig då jag inte skrivit på ett tag men i korta drag: -saknar närheten, kärleken och vänskapen -träffar mina flickor med jämna mellanrum men satsar och jobbar på ofta...

Av Angelica - 2 april 2017 16:51

Varje dag, varje timme leker ni i mitt minne. Varje dag, varje timme blöder mitt hjärta av saknad efter er. Varje dag är ni med mig... Varje timme & varje minut älskar jag er! Varje dag, för evigt! /mamma ...

Av Angelica - 23 mars 2017 04:59


Har under ca 4 dygn kännt mig accepterad för den jag är, omtyckt och 2 människor fann varsin vän! Har även med denna varma själs hjälp funnit en gnutta acceptans för mig själv och fått ett värde till mitt liv! Tack Sen tog sagan snipp snapp slut! ...

Av Angelica - 8 mars 2017 19:47

fet textÄr så trött nu för tiden. En trötthet som bara verkar sjunka djupare innåt själen. Saknar trygghet, kärlek mellan två vuxna och en egen familj... Mina barn fattas mig och jag håller hårt i de små soliga glimtar jag ser, hör eller känner då o...

Av Angelica - 13 februari 2017 20:27


fet text Vi önskar alla något nytt, annorlunda, outforskat & spännande. Söker någon eller något, en förändring som kanske skulle göra livet lite lättare & bättre om så bara för en bråkdel av en sekund. Känslan av en vilja till att leva, vilja orka,...

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards