Direktlänk till inlägg 10 september 2017

Nytt liv

Av Angelica - 10 september 2017 14:50

Ja...livet är så gott som normalt vad normalt nu kan tolkas som.  

Lite ringrostig då jag inte skrivit på ett tag men i korta drag:

-saknar närheten, kärleken och vänskapen

-träffar mina flickor med jämna mellanrum men satsar och jobbar på oftare än så

-insett att jag behöver hjälp med mina toppar och dalar som jag inte riktigt får ordning i på egen hand

-gått en CRA behandling på öppenvården i rågsved (kan inte annat än prata gott om den och rekommendera den varmt)

Listan på vad jag gjort, jobbat med och behöver och måste ta tag i kan bli lång...skillnaden nu är att det är livet som det ska vara och inte ett liv i flykt ifrån det.

Suddar ut det jag inte vill minnas och håller hårt i det som istället hjälper mig att ta mig frammåt.

Det tog bara 34 år men är rätt säker på att jag äntligen har växt upp och blivit vuxen på riktigt.

/Angelica

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 april 2017 16:51

Varje dag, varje timme leker ni i mitt minne. Varje dag, varje timme blöder mitt hjärta av saknad efter er. Varje dag är ni med mig... Varje timme & varje minut älskar jag er! Varje dag, för evigt! /mamma ...

Av Angelica - 23 mars 2017 04:59


Har under ca 4 dygn kännt mig accepterad för den jag är, omtyckt och 2 människor fann varsin vän! Har även med denna varma själs hjälp funnit en gnutta acceptans för mig själv och fått ett värde till mitt liv! Tack Sen tog sagan snipp snapp slut! ...

Av Angelica - 8 mars 2017 19:47

fet textÄr så trött nu för tiden. En trötthet som bara verkar sjunka djupare innåt själen. Saknar trygghet, kärlek mellan två vuxna och en egen familj... Mina barn fattas mig och jag håller hårt i de små soliga glimtar jag ser, hör eller känner då o...

Av Angelica - 13 februari 2017 20:27


fet text Vi önskar alla något nytt, annorlunda, outforskat & spännande. Söker någon eller något, en förändring som kanske skulle göra livet lite lättare & bättre om så bara för en bråkdel av en sekund. Känslan av en vilja till att leva, vilja orka,...

Av Angelica - 31 januari 2017 10:55


fet textHar drömt och sovit så ytligt inatt att jag inte riktigt vetat vad som varit och inte varit verkligt... Var uppe en stund mellan 4 å 5. Gick å lade mig fram till 10 men har bara snurrat och varit rädd att kliva upp... Lyckades somna om en tim...

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards