Direktlänk till inlägg 8 mars 2017

Trötthet på djupet

Av Angelica - 8 mars 2017 19:47

fet textÄr så trött nu för tiden. En trötthet som bara verkar sjunka djupare innåt själen.
Saknar trygghet, kärlek mellan två vuxna och en egen familj... Mina barn fattas mig och jag håller hårt i de små soliga glimtar jag ser, hör eller känner då och då bara för att kunna finnas en dag till för mina döttrar!
Jag vill bara frammåt nu men det känns som att jag bara står å trampar runt i cirklar. Drar mig undan alla omkring mig och vill inte svara i telefon när det ringer... Det kan ju vara en släng av verkligheten som gör sig påmind och den skrämmer mig!
Jag vet att det bara är jag själv som håller mig tillbaka i gammalt som fortfarande smärtar men vad ska jag göra utan plåster eller bandage för att lindra det??
Rädd och trött... Ensam och trött!
Bara trött

 
 
Ingen bild

Anna

22 mars 2017 01:38

Jag tänker på dig då och då. Önskar dig så mycket gott. Jag vill att det ska gå bra för dig. Det blir aldrig bättre i det hårda livet du lever. Det finns bara en väg om du inte fokuserar på det som egentligen betyder nåt. Jobba för att få tillbaka din självkänsla och dina hjärtan. Inget är viktigt utom dom. Du är en fin tjej som förtjänar ditt drömliv. ❤ kom igen stumpan, jag hejar på dig! /Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 10 september 2017 14:50

Ja...livet är så gott som normalt vad normalt nu kan tolkas som.   Lite ringrostig då jag inte skrivit på ett tag men i korta drag: -saknar närheten, kärleken och vänskapen -träffar mina flickor med jämna mellanrum men satsar och jobbar på ofta...

Av Angelica - 2 april 2017 16:51

Varje dag, varje timme leker ni i mitt minne. Varje dag, varje timme blöder mitt hjärta av saknad efter er. Varje dag är ni med mig... Varje timme & varje minut älskar jag er! Varje dag, för evigt! /mamma ...

Av Angelica - 23 mars 2017 04:59


Har under ca 4 dygn kännt mig accepterad för den jag är, omtyckt och 2 människor fann varsin vän! Har även med denna varma själs hjälp funnit en gnutta acceptans för mig själv och fått ett värde till mitt liv! Tack Sen tog sagan snipp snapp slut! ...

Av Angelica - 13 februari 2017 20:27


fet text Vi önskar alla något nytt, annorlunda, outforskat & spännande. Söker någon eller något, en förändring som kanske skulle göra livet lite lättare & bättre om så bara för en bråkdel av en sekund. Känslan av en vilja till att leva, vilja orka,...

Av Angelica - 31 januari 2017 10:55


fet textHar drömt och sovit så ytligt inatt att jag inte riktigt vetat vad som varit och inte varit verkligt... Var uppe en stund mellan 4 å 5. Gick å lade mig fram till 10 men har bara snurrat och varit rädd att kliva upp... Lyckades somna om en tim...

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards