Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Angelica - 31 maj 2016 08:12

Den kreativa sidan har blivit väckt hos mig nu när solen skiner och ju grönare gräset blir...

Sommaren tycks ha den effekten på mig!

 

Hur ser resten av mitt liv ut då...?

Ganska fläckigt, bombskadat, labilt och osäkert men mitt i kaoset någon form av kontroll ändå!

Blir dock fortfarande dränkt i mörker av bitterhet, hat, sorg och förtvivlan över hur jävla illa och orättvist behandlad som jag blivit. Ledsen över allt det som jag byggt upp och kämpat hårt för som bara har blivit sönderstrimlat och taget ifrån mig utan minsta samvetes kval!

Hur kan man såra någon och slå en människas hjärta och själ så fördärvad? Hur kan man iskallt bara se på eller gå förbi utan att ens känna en gnutta empati?

Men nu bygger jag nytt, plockar upp mina spillror som är av värde, lämnar resten och fokuserar på det jag kan bygga upp mig själv av. Har hopp om en ljusare framtid både för mig själv och min kille....hoppas han kommer hem snart och det ser ljust ut. Längtar efter honom så enormt mycket min Bias!!

 

Saknar min lilla tjej...bröstkorgen knäcks och hjärtat slits ut varje dag och jag skriker inombords av outhärdlig smärta och saknad!

Jag är så rädd....vågar inte reskera att åter igen fällas på backen... vill inte se min flickas små tårar på sina kinder när det enda som ska prägla hennes liv och lysa i hennes ögon är lycka!

Saknar mina småhjärtan!

Älskar er!!

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards