Alla inlägg den 10 september 2012

Av Angelica - 10 september 2012 10:53

Det känns som om denna helg bara varit en dröm och att jag olyckligtvis råkade vakna upp en måndag av alla dagar i veckan med suddig syn och tomtebajs i ögonen!!

Känns nästan som om jag skulle ha jobbat häcken av mig förra veckan och inte riktigt hunnit med allt vad helgen innebar!

Å andra sidan är det svårt att missa en lördag när min yngsta toka till systerdotter är här med alla sina galenskaper och storslagna intelligens!

 

Nu är det ju iaf måndag med tvätt i maskin, läkartid klockan två och jag med förhoppningar om att en tjej på ett jobb jag sökt ska höra av sig så vi kan skriva papper någongång denna vecka!! Ett soffbyte står på schemat oxå...

 

Annars händer inte mycket just nu...

Kan kanske skryta om hur duktig bonus dottern är i skolan (pratat med hennes lärare imorse som är MYCKET nöjd!)

Min lilla kämpar på med att lära sig skriva och läsa och ikväll är det dax för hemläxa nummer två och jag tycker det är super kul att hjälpa henne!!!

Stolt så jag spricker!!!

 

School´s Out

 

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards