Alla inlägg den 11 september 2012

Av Angelica - 11 september 2012 17:52

"Tag dropparna på kvällen för effekt nästföljande morgon"....

Jo men tjena... inget hände igår morse så jag va på de äckliga dropparna igen igår kväll eftersom jag såg ut som att jag va gravid i 4e månaden!

Resultatet denna morgon/förmiddag blev skavsår i arslet, new bff med toan, kramp i magen och säkert en 3 kilo lättare jag! Inte nog med det så blev magen kompis med ryggraden förutom känguru påsen av lös hud efter barnafödning!!

 

Så har min dag sett ut... helt slut efter alla gympapass på dasset!

Jag vet att man inte som tjej ska snacka högt om sin skit och besök på muggen, men face it,- vi skiter oxå!!

 

Inte ätit mycket idag...ALLS!!

Så jag satsa på en middag jag som regel tar 2 portioner av och det är min älskade spaghetti och köttfärssås!!

Skulle lätt kunna äta den 365 dagar om året!!

 

Nog om skit då...

 

Ha en fett me bra kväll som min bonus skulle sagt!!

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards