Alla inlägg den 14 september 2012

Av Angelica - 14 september 2012 15:46

Japp, jag kan själv!

Spenderade hela dagen igår med att montera ner vår gammla soffa, städa, montera upp den nya soffan, möblera och städa lite till. Hade jag inte varit så sur och ledsen över att det inte vart några anställningspapper skrivna hade jag nog inte grejjat allt detta själv!!!

Pga att jag hade en bot gällande "tillåtelse till olovlig körning" i mitt belastningsregister så var det tvunget att tänkas efter.... önskar att jag aldrig gett henne pappret in the first place!!!

Back to being arbetslös då... SKIT!!!!


Har nyss setat med min lilleskrutt och gjort matteläxa.... hur häftigt är inte det att som mamma få va med på (för mig) så enormt storslagna saker???!!! STOLT, STOLT, STOLT!!!


Nu sitter vi i soffan och myser när höstrusket härjar utanför fönstret med lite läsk och godis... sedan blir det tacos till middag!

Sisst men inte minst så ger jag nog upp det här med viktnedgång... tappar helt lusten när det inte verkar spela någon roll hur mycket bättre mat jag äter, försökt lagt av med småätandet, och alla (ibland enorma) tokraska promenader blandat med jogg som jag gör!!! Jag ska tydligen va tjock och arbetslös!!!

PUNKT!!!


Känner att det blir ett väldigt spretigt inlägg med både det ena och det andra av oviktiga saker...

Avslutar här då...


Morsning


Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards