Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Angelica - 12 maj 2015 20:55

Tror jag ska lägga ner skrivandet här och fortsätter med penna och papper!
Det mesta misstolkas eller tas personligt och påhopp pga att det jag skriver inte förstås eller inte blir läst ordentligt!
Människor är inte så särskillt vänliga idag... Jag har insett hur dum jag varit som trott och hoppats på det fina i folk.
Goda sidor har nog alla men det väljs bort för att man inte tjänar något på det... Och det kan jag själv intyga!
Jag håller mig för mig själv och hoppas på bättre tider, äkta känslor ,pålitliga människor och vänlighet!
Fram tills idag har jag bara haft med motsatsen att göra!

Av Angelica - 12 maj 2015 11:29

Jag är inte klar än med att rätta till och plåstra ihop mitt liv!! Trots att det känns som om jag inte kommer någon vart så vet jag att varenda millimeter räknas och är en framgång!
Jag ska må bra, jag får må bra och när jag nått dit får mina hjärtan tillbaka sin glada mamma!!
Jag tänker inte ge mig förän jag får hålla om mina tjejer varje dag!!

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards