Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Angelica - 9 maj 2015 21:07

Varför i helvete kunde jag inte bara fått slippa ploppa ut till den här jorden och det här livet!!??
Inte i min vildaste fantasi trodde jag att jag en dag skulle stå hemlös.
Jag drömde om en familj...en knasig hop lyckliga människor som stod upp för varandra, visade ömhet, gav trygghet och obeskrivlig kärlek!
Jag försökte iaf... Det värsta med allt är att jag inte har mina barn hos mig.... Kommer nog aldrig sluta gråta och sluta blöda över att jag inte lyckades ge dom allt jag inte fick!
Jag är bara en ännu mer misslyckad version av mina egna föräldrar!

Mina tjejer ska ha allt och lite till!
Det gör så ont att dom är så långt borta för jag vill så gärna ha dom i famnen!

Av Angelica - 9 maj 2015 11:39

fet textJag sjönk till botten och beslutade mig för att rädda barnen i första hand!!! Det hade varit riktigt fult, egoistiskt och hemskt elakt att dra ner dom med mig!? Eller!?
Tänk er mina flickor, en som vill göra så att allt ont försvinner ur mammas hjärta på alla sätt hon kan komma på och den andra, den minsta på snart 2 år kommer och kramar, tröstar och torkar mina kinder när tårarna rinner!!!!?
Men ni där ute som tycker jag är så usel... Fortsätt med det om det berikar erat liv på något vis!!
Klart att jag som mamma ska klara av allt mellan himmel och jord med ansvaret som följde av att skaffa barn!
Jag vet att jag är en fruktansvärd människa hur jag än gör, vad jag än säger, oavsett hur goda avsikterna är och mängden kärlek jag visar och lägger ner för att alla ska ha det bra!
Men som jag fått berättat för mig är att jag inte har en gnutta känslor i min kropp och inte en aning om vad familj innebär från någon som försvann och lämnade sin yngsta...till den lilla tjejen skulle jag förklara saker som skulle krossa vilket modershjärta som helst och det är inte första gången jag stått kvar, stått stark när något tokigt händer!
Ni ser min rygg och antar att jag inte bryr mig det minsta, ställer Frågor för att försöka förstå gör ni inte heller.
Empati hade varit en egenskap mycket trevligare än det svineri som ni hellre väljer att prioritera!
Jag har gjort tokiga saker men jag har stått för dom... Det jag gjort bra viftas bort och ignoreras!

Jag ska bli en hel människa en vacker dag!
Det är ensamt och på egen hand kanske det blir tuffare men jag ska försöka fixa det!

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards