Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Angelica - 13 augusti 2012 12:52

Inatt på arbetet så har jag med all säkerhet gjort sönder ett par hundra spindelnät och säkert haft alla möjliga spindelsorter i huvudet!! Bläääääk!!!

Oroar mig för deras hämnd senare i veckan... (det lär ta ett tag att släpa å fläta ihop ett nät med kraftiga båt linor)


Vakna nyss men skulle kunna sova hela dan!

Älskar att sova men blir sur och grinig över att dagen bara försvinner och jag känner att jag aldrig har tillräckligt med tid till nåt och Känner jag att jag inte orkar eller finner lust till att göra nåt så blir jag besviken över mig själv och får dåligt samvete!!

Balansgång, balansgång...

Är det inte det ovanstående så är det rastlöshet och förvirring över att inte veta vilken ände jag ska börja i!!!


Ja jösses...livet är inte klokt ibland och man undrar hur man e funtad egentligen!!

Men saker och ting har ju en tendens att lösa sig så småningom!! =D


Hugs ´n kisses


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards