Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Angelica - 28 augusti 2012 19:36

Har verkligen legat och somnat om hela dagen efter att ha lämnat barnen på skolan!

*Vaknat, ätit nyttigt, diskat, somnat...

*vaknat, dammsugit, somnat...

*vaknat, ätit onyttigt, fått dåligt samvete och promenerat 6.7km (promenadstart 16.55)

Å hör och häpna,- jag är vaken än!! Åt till och med nyttig middag- Kött, sallad och champinjoner!


Har haft fyra dagar av trött i mössan tid, har inte orkat göra mycket varken för mig själv eller världen så nu är det tamej fanken dax att återuppta min braiga hälsa igen! Antar att man kan behöva en liten paus ibland både gällande motion och det man har runt omkring sig i allmänhet för att orka gå vidare!

Känner mig faktiskt lite peppad igen... mer peppad nu när jag faktiskt inte fick ont i bena på promenaden idag!! YYeyyy!!!


Har en känsla av att jag kommer vara vaken sent ikväll... eller??!!


Ciao




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards