Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Angelica - 18 augusti 2012 21:17

Har inte haft sånna här humörsvallningar sen... ja ni, säkert aldrig!!

Bölar, surar, skrattar om vart annat... hela familjen har fått lida av mitt sväng i min berg och dalbana!!

Till och med jag lider enormt mycket av detta...


Det som fick mig att må som bäst idag var mötet med min syster... hon ställde upp med ett par nya gympisar till mig för att stötta mig i mina promenader och för att hon vet hur ont jag får i benen av mina gamla...

Men det viktigaste av allt-  hon är MIN underbara syster som bara finns där!!

Är mer än tacksam för att hon finns i mitt liv och kan handskas med alla mina demoner...hon brottar ner dom och skulle lätt offra sin laxsallad i striden för min skull...

Med min systers styrka skulle ett kast med liten cambridge påse sänka vem som helst!!!

Min syster, bara min och jag älskar henne över allt annat!!!


Sororo!!!


Kärlek folks,- kärlek!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards