Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Angelica - 21 augusti 2012 09:34

I morgon är det skolstart för de små huliganerna!

Lina (min skrutt) är relativt morgonpigg och lättväckt medans sambons 11åriga tös har för vana att sova fram till ett på dagarna om hon fick bestämma.

Jag började väcka henne 8.15 men inte förän nu klev hon upp (9.30)... Och att kliva upp ur sängen betyder uppenbarligen att man ska och kan ligga på golvet istället!!!!

Detta ska bli väääääldigt spännande i morgon!!!

Äger just nu inte någon som helst arbetsmoral... dels för att jag tycker det är jävligt creepy att jobba på natten i det område jag har och dels för att jag har konstant problem med knät. Ringde vårdcentralen igår och min läkare är sjukskriven och ska gå ner på 50% därefter så det är bara till att byta läkare då då!! Dessutom så är det ca 3 veckor frammåt man ens kan få en tid!!! *SUCK*

Hög tid att ändra inställning tror jag och inte tycka att allt är så jävla jävligt....det finns faktiskt människor som har det betydligt värre och skulle säkert vilja byta liv med mig!

Ägnar med det en varm tanke åt alla våra hemlösa i sverige och önskar jag kunde ge er allt ni kan tänkas behöva... Men jag gör vad jag kan!!

Lööööve änd piis!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards