Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Angelica - 31 augusti 2012 08:28

Skulle BARA köpa lasagne krydda på Ica igår... var säkert därinne i 45 minuter och bara glodde, tänkte att "kan det va nå mer jag kan behöva" vilket resulterade i säkert ytterligare 10 saker att packa ner i kassen!! Personalen måste trott jag var riktigt skum då jag stod och blängde på var och varannan hylla i trans...

Hur kommer det sig att en stund på Ica kan va oerhört tillfredsställande...?? Kanske va det leendet från min dotter då hon hittade prinsesstidningen på sin säng efter skolan...

Här går man och snålar gällande lite nytt till garderoben när man är inne på cubus, H&M och Lindex... men på Ica kan man slösa pengar hej vilt!!

Skumt!


Annars då...??

Jo, jag skulle (med start igår) börja peppa mig att gå ut att promenera oavsett väder idag... jag va skit peppad... IGÅR, och igår är ju uppenbart inte idag.

Håller mig till springet i trappan nu på förmiddagen då jag har tvättstugan så får vi se om jag känner för en timmas dusch ute i regnet!

 

Swimma lungt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards