Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Angelica - 14 augusti 2012 16:05

Älskling fixa lappen!!!!!!!!!!!! *stolt*

Nu lär "fru" och jag slåss om bilen!!

(58 tjusiga rätt på teoriprovet och sambon lyste upp hela trafikverket!!!)

Men å andra sidan kan det nog vara ljuvligt att äntligen va den som kan ligga och snarka i passagerar sätet på våra utflykter till norrland!!!


Förövrigt känns inte dagen som den ska, jag är trött, uppblåst och allmänt jä*la less men kan som vanligt inte sätta fingret på någon särskild anledning varför... så jag accepterar att det bara är så här idag helt enkelt!


Nu är det 2a dagen utan motion (förutom det lilla jag får under natten när jag jagar brevlådor) men kan knappt gå 1km innan benhinnorna protesterar.... MÅSTE verkligen införskaffa sjyssta dojjor!!!


Nä, jag ger mig för jag har inte mycket i ordförrådet idag... hoppas bara på att jag slipper drömma om min vampyr syster inatt igen... för hon va fan inte söt alltså, och kommer hon tebax ska jag i verkligheten åka hem till henne och sno ett par av hennes älskade solbrillor bara för att!!!


Tjing tjing



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Att vara jag är inte alltid lätt...
En mix av familjeliv, rastlöshet, kaos, galna upptåg och massa skratt beskriver min vardag!! Enjoy!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards